limoncicegi lutfen korkmayin su fazlaliginin tek sebebi yemek borusu degil ki. dedigim gibi cogu zaman sebepsiz olabiliyormus. yani bebeginiz keyfi olarak o suyu icmeyebiliyormus. :) ilerki haftalarda duzelebilir. yada dogumdan sonra bi bakmissiniz hicbisey yok o yuzden su zamaninizi stres altinda gecirmeyin. stres daha cok etkiler bebeginizi. rabbim dermansiz dert vermesin herseyin caresi var. saglikla dogsun insallah.