Birmucize merhaba. su fazlalığının 3 nedeni var. birincisi şekeriniz varsa. ikincisi bebeğin yemek borusu ile ilgili bir sorun varsa (özofagus atrezisi), üçüncüsü sebepsiz yere yani hicbir neden yokken fazla olabilir suyunuz. şeker çıkmadıysa moralinizi bozmayın lütfen çünkü genelde sebepsiz oluyor bu durumlar. sağlıkla gelsin bebeğiniz.