nurkiyak öyle valla işin kötüsü ayın 8 inde ablamın doğumu var kendi öz ablamın sezaryen onun tarih net benimde o gün 40 haftam doluyor beklenilen bebek tarihi 😂 ablamla annem hangimizin yanına gideceğini şaşırmış durumda benim ilk onun 4. Ama yine de onun riskli olduğu için ben en çok onun yanında durmasını istiyorum sonrasında gelsin yanıma ya da nasipte ne varsa artık 🙂