Burcak61 Btlkarasu son saatlerim yarın sabah doğurcam heyecan tavan oğlumla aynı bedendeki son günümüz 😍
onuragtas Btlkarasu ben de normal Doğum için bekliyorum inatçı kuzum gelmiyor en son sekiz Temmuz dedi doktorum 🌿
Yaser27 Btlkarasu son 13 gün kaldı kızıma kavuşmaya rabbim hepsini korusun sağlıklı bir şekilde kucagimiza almayı da nasip etsin 🙏😍
Cihan_Berk @Btlkarasu#5154024 ☺var tabi, biran önce kucağıma almayı istiyorum, Allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah🙏
tesbihlibebek Bende son tarih 9 Temmuz 40 doluyor o zaman bakalım ne zaman gelecek 🙂 erkek bebekler geç doğarmış sizce kaç haftaya kadar bekleyeyim 41 i doldurana kadar bekleyip öyle mi suni sancı isteyeyim doğmazsa sezaryene tamam diyeyim mi
Btlkarasu tesbihlibebek valla ben sezeryan düsünmedım hıc hep normal düşündüm ama nasıl olur ne olur bılemem Allah yardımcımız olsun 😍
GamzeLmira Bizde 38+3 olduk.. Ağrılar başladı bakalım ne zamana gelir oğluşum 🙈 Yarın da kontrolümüz var. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
Btlkarasu Tugraveannesi benm 19 günüm var yarın kontrolümüz var bakalım ne sölenecek nst gırdınızmı acaba
tesbihlibebek Btlkarasu bende hep normal düşündüm ama 41 i de geçtikten sonra bebeğimi riske atamam ☹️
flzela Btlkarasu olmazmı hiç 8 temmuz Allah nasip ederse 🤲 ama hala ismimiz yok 😔 ben Mihran Ela istiyorum eşim Melike diyo kafayı yicem
Btlkarasu flzela bizde aynı 19 günümüz var biz esmle savcı Süleyman dedık ama esım sonradan babasının adını koymak istedi ben istemedım hala beklyoruz
5461 flzela bizim de son 9 gün kızım da ismini ben koydum. Şimdi nasip olursa oğlumuz olcak babası vericek ismini ya hala karar veremedi sinir ediyo beni 🤦
GamzeLmira 5461 Aynen bende kızımın adını koydum. Eşim ilk kız ismi düşündü ama Rabbim erkek nasip etti. Allahtan beğendiğim isimlerden birini söyledi de. İsim konusu da kavgasız gürültüsüz geçti 😁