onuragtas Sad3c3m resmen bu ay doğuramayanlar ayı sanırım hastanemde de hemşireler aynı şeyi söyledi ufacık bir ağrım olsa buna yoruyorum ama yok
Sad3c3m Cankusssssss büyük büyük ama gelmiyor ayın 8inde suni takılacak 😓 hepimizin hakkında hayırlısı canım valla artık psikolojim bozuldu😭
Cankusssssss Sad3c3m canim içini ferah tut ben sezaryen olacam ama korku heyecan karışık duygular icindeyim
Sad3c3m Cankusssssss Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻 Bende suni alıp alıp açılmam olmazda sezaryene döner diye endişeliyim 😔 senin ikinci doğumun dimi ilki de sezaryen miydi?
Cankusssssss Sad3c3m iste o zaman da kötü çektiğin yanına kar kalıyor evet ilki de sezaryendi tansiyon odlgiu icin riske atmak istemedim
Kbra42 39+6 yüz geceden beri hafif ağrımiz var inşallah öğleden sonraki kontrolde açıklık vardır da kuzumu hayirlisiyla kucağıma alırım
nurkiyak tesbihlibebek ayyy kimle ilgilenecekler😊 ne güzel iki bebis canım 😁 Allah onu öyle bir ayarlarki seni Dara koymaz emin ol😁 hem sana hem ablana gelirler 😊sen normal düşünüyorsun demi
tesbihlibebek nurkiyak aminnn 🙏🏻 Ben normal istiyorum şuan öyle görünüyor ama tabi nasipte ne varsa onu yaşayacağız doktorum inşallah normal canlısıdır çok istiyorum normal doğumu rabbim nasip etsin banada ❤️