Zeynep1115 etugce ne kadar çok almışsın 😯ben iki hastane çıkışı bir tane normal zıbın aldım ben mi yanlış yaptım acaba 😕
Kaderozy Zeynep1115 bence cok almaya gerek yok hastanede 1 gun kaliniyor zaten ondan sonra da en fazla 1.2 defa giyebiliyorlar
etugce Zeynep1115 ebebekten 5 al 4 öde zıbınlarından aldım ben çğnkü kusarsa bez sızarsa vs yıka ütüle kısmı ile uğraşılmaz diye düşünüyorum
Kaderozy tubasd bende 25 haftalikken gittigimde 977 grdi 1 hafta onde gidiyordu hersey gayet iyiydi pazartesi de kontrolum var
minikkurabiyem2019 Kaderozy bende 25 de gittim 771 grm 30 cm di dr normal demişti ama bana zayıfmı acaba diye düşündürdü demekki iyi demi benımkide
minikkurabiyem2019 tubasd pazartesi gitmiştim 26+0 ken 771 grm 30 cm demişti de bana zayıfmı diye geldide dr gayet iyi dedi
minikkurabiyem2019 tubasd rabbim basta saglık versin işlh . İlk oglumda geriden geliyordu 2.800 du dogdugunda suyum azdı . İşlh bu sorunları yaşamam diye ehvamlanıyorum azıcık ☺️
tubasd minikkurabiyem2019 ilk cocuk genelde ikinci ucuncuye göre daha zayıf oluyormus bu dahada kilolu olur inşaallah 😍🌸
Burcuveburcum minikkurabiyem2019 Eylül çok belirsiz bi ay mevsim olarak ama battaniye hırka çorap toparlar gerekirse çok kalın almayın 0-3 Lerle hastane çıkışlarını ama 3-6 lar kalın olsun 😉
Melek2102 minikkurabiyem2019 bende aynisini düşünüyorum hep almanyada havalar belli olmuyo ama her mevsim icin aldim birseyler
Burcuveburcum minikkurabiyem2019 Giydiği kdr artık ihtiyaca göre alırsın devamını internetten siparişle hemen getiriyorlar ztn😉