Lovelies minikkurabiyem2019 benimde 12 eylül hastane cıkışını biraz ne kalın nede ince almayı düşnüyorum temmuzdan sonra alşverşe başlıcam ama yanımda mutlaka kalın battaniye gtürecegim .
Deniziimmm minikkurabiyem2019 benimde Eylül 10 inş ama ben 09 09 2019 olsun istiyorum bakalım tabi ☺️ bende Eylül ayını baz alarak aldığım yer zaten organik bebek malzemesi satışı yapan yerdi herşeyi pamuklu aldım içime sindi...
minikkurabiyem2019 Deniziimmm aaa bu benim aklıma gelmedi sezeryanım zaten ben 🤣🤣 hayırlısıyla dogum yapalım işlh.
Deniziimmm minikkurabiyem2019 amin canım 🙏🙏🙏bilmem ama bir gün den birşey olmaz sanırım Dr ile bir görüşün derim ☺️🌸
minikkurabiyem2019 Deniziimmm bide suan aklıma geldi bu kadar tesaduf olamaz 10.10 2011 de sözlenip 11.11.2011 de nişanlanmıstım 09.09.2019 da prensesim geliyor hepsı peşpeşe olmus tarıhlerim 😂
Liliy minikkurabiyem2019 eğer İstanbul’da yaşıyorsanız eylül ayı hava sıcaklıklarına bir bakmanızı öneririm. İstanbul’da eylül ayında hava hala çok sıcak oluyor. Ben de 5 eylül bekliyorum. Aldığım hastane çıkışları fln kalın gelecek gibi
aselzumra minikkurabiyem2019 bende kısa kol hiç bsey almadm hepsi uzun kol Penye alt üst takımlar bebek için scak olacağını pek sanmıyorum bilmiyorum yani öyle düşünüyorum ilk gebeligim bi tecrübem olmadığı için 😊
Burcuveburcum minikkurabiyem2019 Giydiği kdr artık ihtiyaca göre alırsın devamını internetten siparişle hemen getiriyorlar ztn😉
etugce Zeynep1115 ebebekten 5 al 4 öde zıbınlarından aldım ben çğnkü kusarsa bez sızarsa vs yıka ütüle kısmı ile uğraşılmaz diye düşünüyorum