Fasulyem22 sağol arkadaşım,inşallah yaa.şu 1.saat tokluk yine tam sınır ama bilmiyorum artık.valla doktorla da tam konuşamadım.hani şu şeker mevzusunda bilgilensem rahatlıycam.herkes rahat ol birşey olmaz diyip duruyor çevremde.bebeğe hemen bir zararı olmaz değil mi? Ben sanıyorum anında etkiliycek,bebeği besleyemiycem rahatsız olacak vs.seni de darladım baya hakkını helal et lütfen