Herkese merhaba.geçenlerde 50 mg şeker yükleme sonucum 170 çıktı.endokrin uzmanına gittim,75 lik yükleme kesin sonucu verir diyor.Ben de yaptırmak istemedim tekrardan bir yükleme.kendi doktoruma söyledim bunu.3 gün üst üste aç ve yemekten 1 saat sonra şeker ölçüm cihazıyla ölç,takip et demiş.yani sabah kalktığımda aç ölçüp,kahvaltıya başladıktan 1 saat sonra ölçeceğim bir de değil mi arkadaşlar? Sizler nasıl yapıyorsunuz,2.saati de ölçüyor musunuz?