Duru32_ çok geçmiş olsun.. Hastanede emin ellerdesiniz en azından, iyi düşünün sakın kötüyü akla getirmeyin. Ben de evde yatıyorum, size dualarımı gönderiyorum. Bunları yaşayıp bebeklerine sağlıkla kavuşan o kadar çok insan var ki.. Bu arada başka bir doktorun da görmesinde fayda var. Benim de rahim ağzına cuma günü kendi doktorum 3 cm demişti başka bir doktor 2,5 olmuş kısaltma var dedi, tekrar gittim kendi doktoruma yok işte 3 cm diyip başka bir doktoru çağırdı o da baktı bence değişmemiş dedi.. Üstelik kısa ve doğum olursa kaybedersiniz diyen doktor sa memorial doktoru yani.. Çok takmayın kafanıza, iyi düşünelim hepimizin iyi olsun 🙏🙏🙏