Duru32_ benim tam 19. Haftama girdiğim gün oldu. Sabah 6 gibi birden sancıyla uyandım belime vurdu sonra karnıma kıpırdayamadım baktım lavaboda kan geliyor hemen hastaneye gittim hastanede kesildi anında progestan iğne yaptılar 1 gece de yatırdılar şimdi 19+4 oldum ama hala çok korkuyorum doktor bebekte sıkıntı yok plesanta da normal dedi alttan bakmadı zararlı diye neden kanamam olduğunu bilmiyor. Ama şimdi hergünüm diken üstünde😞 normal hamileler gibi bebeğime kıyafet alayım falan diyemiyorum çünkü eşim kızıyor . Sen çok duygusalsın kıyafet falan alsak bebeğe bişey olsa dayanamazsın seni bidaha eski haline getiremeyiz diyor 😞 Ama mesela annem bana hamileyken 9 ay yoğun kanaması olmuş hep uzanmış ve sağlıklı doğmuşum inşallah bizimde sağlıklı normal zamanında doğumumuz olur 🙏