Thehatic 21+0 olduk bugün🥰 programa göre 13 Kasım son tarih.. oğluşum zamanında gelir inşallah 💙 Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤱🏼 Ufak bi sorunumuz var hala takipli bi doktora geçemedik, Doğuma kadar bulurum inşallah😅
Rabia29 Thehatic Aminn. İnanın tek duam bu :) isteyen herkese yaşatsın Allah. Ben sadece doğuma bir ay kala doktorum olmadığı için başka hastanede doğum yapacağım kısmet olursa :)
Cennet_kokulum07 Allah nasip ederse bende Kasım annesiyim 17 kasım 😍19+3 olduk.Biran önce zaman geçsin sağ salim kucagimiza alalım hepimiz.
Thehatic Özle mi devlet mi kafa karışıklığıda var.. herkes bişey söylüyor devlete gitme kızıyorlar, eşini yanına almıyorlar, özel oda şansı yok.. özele gitme sırf para için kesiyorlar direk sezaryene alıyorlar.. tecrübe dinlemekte artık yıldırdı💆♀️💆♀️
Rabia29 Thehatic Bide ben üstünüze gelmiş gibi olmayayım ama gerçekten hepsini demiyorum iyileri de vardır ama ablam devlette yattı tam 5 saat içeri almadılar bizi üstü başı hep kan içindeydi. Hemşirelerle tost meyve suyu gönderdik en azından yesin diye ama malesef onu bile vermemişler. O halde görünce tartışma oldu tabi hemen odası değişti. Özel bi durum istemiyor insan ama çok fazlaydı yaşattıkları. Bende ilk devlete gittim kontrole ama doktor hastaların çokluğundan bunaldığı için bağırdı kızdı soru sorunca. O günden sonra arasıra devlete cogunlukla özele gidiyorum. Doğumu da inşallah özelde planlıyoruz. Herşey kısmet tabi :)
Ceydanella Thehatic ben devlete gidiyorum eşimde içeriye giriyor bakıyor ultrasonda doktorum hiç kızmıyor da sordugun soruya cevap veriyor sadece tek sorun kalabalık oluyor randevu bulmakta sıkıntı çekiyorum onun dışında gayet memnunm doğumuda devllete yapıcam ve benim gittiğim devlette doğumhaneler tek kişilik odalar ve ev tipi yapmışlar hamile kendini evde hissetsin diye ben memnum bu arafa karabükteyim burda bir tane özel var oda haddinden fazla pahallı gerek yok diye düşünüyorum cnm
Ssedaxx 9 Kasım benimde beklenen tarih ancak rahim ağzı kısalıgı çıktı serklaj yapılacak yarın umarım zamanında doğar yavrum 🙏
SelmAlper Rabia29 bizim buradaki devlet hastanesinde kendi odanda doğumunu yapıyorsun normali birde yanında olan refakatçının yanında doğuruyorsun bu çok güzel bir şey aslında normal doğum yaparsam devlette yapmayı düşünüyorum ama sezaryen olursa tabiki özel arada bir gidiyorum işte devlete geneli özele gidiyorum 😂
Gunalp2345 Kızlar tetanoz aşınızı yaptırdınız mı bu haftalarda yapılıyor sanırım.bir de önümüzdeki hafta detaylı ultrasona gireceğim fakat doktor ikili test yaptırmayana bakmıyormuş şaka gibi ve ben yaptırmadım ikili testi.üni hastanesinde Prof adam. böyle bir durumla karşılaşan oldumu???
Rabia29 Gunalp2345 Aşıyı yarın olacağım. İkili testim yapıldı ama bugun renkli ultrasona gireceğim randevu alırken kimse öyle bişey sormadı. Eğer çok acilse bi kadın doğuma gidin ama 3 ten önce gidin kan alıyorlar 3 güne çıkıyor. Benim öyleydi en azından. Ama dediğiniz gibi bişey duymadım gerçekten
Cennet_kokulum07 Gunalp2345 bende asiyi yarın olucam canik ayrıca iki hafta sonra ayrıntılı ultarasona giricem bende doktorum ikili tarama testi ile gitmemi söledi banada
SelmAlper Gunalp2345 ikili testle gidilmesi gerektiğini söyledi doktorumuz onun sonucuna göre bakıyormuşlar sanırım bildiğim kadarıyla
Duru32_ Yaa benimde 26 Kasım. Dün hastanedeydim kanamam oldu. Protestan başladık bizde. Ağızdan aldım sarhoş gibiyim. Galiba vajinal alacağım. Çok korktum. Halada korkuyorum
Rabia29 Duru32_ içinizi ferah tutun ablamda da ara ara kanamalar olmuştu ama aynı ilaçla önlendi. Bol bol dinlenin. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah :)
madl41 Duru32_ canım kaçıncı haftadasın benimde kanamam oldu progestana başladılar bende korkuyorum 😞
PembeKoala bende 23 haftalık hamileyim kızım olacak inşallah çalışmıyorum evdem bu yüzden baya hissediyorum hareketlerini zaten baya hateketli kızçem 😁hatta tekmelerini vuruşlarını artık dışardan görebiliyorum çok değişik bişey ama fazla hareketli olduğu için böyle herkesin bebeği aynı olmaz kıyaslama yapma bence doktorun normal dediyse sorun yoktur