Missmanan canim benim arkadaslar sagolsun hep kotu ornekleri vermisler. Cumartesi kontrolum vardi bebegimin boynuna kordon dolanmis bu arada 34 + 1 haftaligim su an. Olcumlerini yaparken arada soyledi doktor ee dedim dogumami alcaksiniz guldu doktorum bu onemli bir sey degil sadece gordugum icin soyledim dedi gayet de catir catir normal dogururuz dedi bu engel bir sey degil olabiliyor her hafta beraberiz zaten takip edicez dedi. Ben de guvendim doktoruma once takmadim dun hareketlerinde bi azalma hissettim cok korktum cikolata yedim meyve suyu ictim yine kipirdamadi sabah doktora gidicektim hatta sonra gece otururken deli gibi bi hareketlendi rahatladim. Burda forumda konu arama yerinden baktim o kadar cok kisinin basina gelmis ki normal dogurani var,1 gun sonra kordonunu cozen bebek var anlayacagin cok da onemli bir sey degil he en kotusu ihtimal normal dogum belki olmaz sezeryan olur. Saglikli olsun da bence dogum sekli cok da onemli degil