Missmanan arkadaşımı acil sezeryana aldılar bu sebepten dolayı. Belki normal doğar ama doktor bunu göze almıyor. Çünkü doğum anında kordonla beraber bebeğe giden oksijen azalabiliyor ki bebek için ciddi bir problemdir bu. Sakin olmaya çalışın. Normal doğum tabiki daha iyi ama bebeğiniz için sezeryan daha iyiyse sezeryan olun. O kadar kötü birşey değil. Hakkınızda hayırlısı olsun. 🙏