Missmanan evet ister istemez telaslaniyoruz işte ama ben bir çok olumlu yorum okudum cok rahatladim belki de yarin gittiginde çözülmüş olacak benim cumartesi kontrolum bekleyecegim bakalim. Dedigin gibi en kötüsü normal dogum diye girip sezeryana cevirir ki ben sezeryandan cok korkuyorum ama bebegim soz konusu olunca hepsine raziyim sonucta doktorlarimiz bize riske atmaz