Hnfeshnn ben ilk oğluşu primayla büyüttüm cnm. Şimdi içeriği kötü diyenler falan olacaktır mutlaka ama yapcak bişey yok. Hiç sızdırma yapmadı, diğer bezler gibi kalın da değildi. Oğluş şimdi 7 yaşında. Bu oğluşada prima aldım tecrübelerim sayesinde. Bana iyi geldi başkalarını bilemem