FHKK Hnfeshnn Bezi molfix aldım ıslak mendılı sleppy aldım daha kullanmadık ama inşallah memnun kalırız 😇
Emrenisanur Oğlumda molfix kullanmıştım kızımada molfix alıcam ben çok memnun kalmıştım o yüzden değiştirmeyi düşünmüyorum sleepy herkes öneriyo denemek lazım belki 1 paket alırım denemek için
blgkstk Deletedmom3342 maddiyat olarak geleceği göremiyorum o nedenle stokladım. Bir aksilik yaşarsam netten satar yeni markayla değiştiririm. Her şeyin çaresi var😊
Tugba378 Hnfeshnn ben e bebeğin bezini kullanıyorum Yenidoğan’daki gayet iyi ve ucuz ilerde sızdırma falan yapmazsa değiştirmem 😊
Tugba378 Hnfeshnn e bebeğin markasını kullanıyorum Baby&me gayet memnunum. Uygun olduğu için de sık değiştiriyorum pişik problemi yaşamıyorum 😊kargosu çok hızlı hemen geliyor eve
Sebogelin Hnfeshnn valla herkesşn deneyimi başka oluyor. Ben sleepy hiç beğenmedim mesela sırtına kadar taşırıyodu. Ben prima alıcam en sıkıntısızvoydu
OnayBetul Bence tek konu sızdırma pişik yapma değil içeriğide önemli İnstagram da mühendisinoglu diye bi sayfa var. Bebek ürünlerinin içeriğini paylaşıyorlar bebek için zararlı olan maddeleri belirtiyorlar oradan ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz
Ipek34 Hnfeshnn ben 80 li 1 beden sleepy aldim . Deneyimli anneler söyleyebilir mi kaç paket gidiyor 1 numaradan . E bebegin 2 numarasını da alıp denemek istiyorum
sevgilihayyam Hnfeshnn migros’un bezi gerçekten kaliteli. Zaten fason ürettiriyor büyük markalara. Tereddüt etmeden alabilirsin
eue Hnfeshnn ilk oğlumu yenidoğan prima premium care kullandım...büyüdükden sonra prima normale geçtim...çok memnundum..Hiç pişik yaşamadım..2.çocuğumdada şimdi aynısını kullanırım diye düşünüyorum
Rubab_2020 Hnfeshnn canim benim ablam ve yengem deneyimli her ikisinin de iki çocuğu var. İkisinin de bana önerisi prima oldu. Prima kullanırsan çocuk pişik olmaz rahat olur pişik kremine doktora vereceğin parayı bez parasına ekle prima kullan dediler
Alarasel Prima premium care👍🏻👍🏻 Bütün bezlerin içinde oldr kimyasal vs var yani herleyde var söylenneelrr bakmayın ozmn hiçbişi yemeyip içmememiz gerek yani ona bakarsak.
Zulubik Yeni nesil yıkanabilir bezlerden kullanan yok mu hiç? Ben bi iki tane alıp lohusaligim geçtikten sonra denemek istiyorum. Eğer becerebilirsem direkt geçeceğim.