Cansudemirel ZeynepMevaBahar ben de sleepy aşıcaktım 3 kuzenimin de yeni bebeği oldu 3 ü de sürekli sızdırdığını söyledi. Ben de karar değiştirip goon aldım. Muhendisinoglu da zararsız olduğunu söylemişti incelemesinde. Fiyat olarak da daha uygun
Prensesf Hnfeshnn sleepy aldim yorumlara gore pisik yaparsa migrosun kendi bezini de deneyecegim onu da oneren cok.
Semooshh 101n bezini de çok, tavsiye ediyorlar sleepy ile aynı firmanın üretimiymiş. Ben ilk onunla başlamayı düşünüyorum. Ayrıca 101de uni baby nin ıslak mendilleri satılıyor 4lü*paket 10liralık alışverişte 35liradan 12liraya düşüyor. Düşünenlere bakmalarını tavsiye ederim 🤷🏻♀️
alyatalha Hnfeshnn Ben ilk bebeğimde prima kullandim primaya alisan bebek kesinlikle diğer bezlerde pişik oluyor sürekli prima kullanman gerekiyor bu bebegimde sleepy yada migrosun bezini falan kullanirim. Para sorun deil diyorsaniz prima yada huggies öneriyorum ama o kadar pahali olmasin isimizi gorsun yeter diyorsaniz sleepy a101 veye migrosun bezi fiyatina gore gayet iyi bence.
aynurakkus Hnfeshnn canım her bebek bezi her bebeğe gelmiyor ben primayla başladım 6 aylıktan sonra büyük paket gittiğim yerde yoktu o yüzden a101den sleepy almıştım gayet memnun kaldım sonra molfix geldi kampanyaya ondan aldım bi kaç kızardı sonra düzeldi. Pişiği daha çok çişi kakası etkiliyor bez üzerinde kaldıkça emicilik vesaire öyle herkesin önerisine bakma derim 😉 geçen ay prima aldım yeniden şimdi molfixe geri geçtim yani popişin neyi istediğini deneyerek öğrenirsin 😅 birde her bebek bezinin boyu aynı değil bunuda göz önünde bulundur 😉
Deletedmom3342 BEN ÇOGU BEZİ DENEDİMM , HİÇ PİŞİK YAPMADI, PİŞİK YAPMASI İÇİN ÇİŞLİ VEYA KAKALI KALMASI LAZOM, BEN YAPAR YAPMAZ DEĞİŞTİRDİĞİM İÇİN HİÇ PİŞİK PROBLEMİ OLMADI. HATTA KREM FALANDA SÜRMEZDİM :)
Caglaucrr polyanne ben kullandım canım ne iyi ne kötü çabuk islaniyor gibi geldi bana sadece emiciligi yok. BİM'in bezini kullanıyorum şimdi memnunum gayet guzel
Deletedmom3342 polyanne Arkadaşım kullanıyor, yumuşak güzel bi bez , kızı çok hareketli , 2 yaşında sızdırma falan ypamıyormuş. Bende yapısını beğendim dışı falan yumuşacık.
Pinar4063 Prima premium care aldım bir paket duruma göre devam eder yada değiştiririm henüz 26 haftalık hamileyim☺️
Merih Hnfeshnn ben ilk bebeğimde sleepy i denedim pişik yaptı hiç tavsiye etmem ama arkadaşlarım var prima kullanıyorlardı migrosun bezi geçtiler çok memnunlar ve fiyatı da oldukça uygun. Ben bu sefer kullanmayı düşünüyorum
Nata97 Hnfeshnn biz ilk huggies aldik ama alerjik pisik yapti, prima gectik cok guzel hemde sizdirmiyor bide lastik yok diger narkalardaki gibi sıkmıyor
Sema12 Hnfeshnn ben oglum dogdugndn beri prima kullaniiorm , bezi bi kac kere btmsti komsumn cocugu oldugndan ondan aldigm oldu bi kere molfix werdi , bie kere baska bi marka ama ben bir tek primadn memnun kaldm baskaa da kullanmam yne hamileym yne prima alcam gece boyu deistrmiorm we bebegm hic rahatsz olmuyor