firdevs Tlysfk sen başka doktora da git canım devlet hastanelerine falan gidebilirsin yada akşam ağrım var hamileyim deyip acile git bişey söyleme bakalım acildeki doktor ne diyecek 😉
kfulya1905 Tlysfk canım hiç stres yapma. Herşey yoluna girecektir. Çok erken daha kalp atışı için. Başka doktora görün. Bilmeyen insanlar 2 güler yüze kanıp iyi doktor diyorlar. Alakası yok. Bakılan makinaylada alakası var. Bak ilk gittiğim hastanedeki gerizekalı hiç bişey anlamadan kist dedi hemen. Bide öyle böyle övmediler anlatamam sana. Yarabbi bir iki kez gittim. Ne sıra için ekran var ne adam akıllı muyene. İsmini biri çıkıp anıra anıra söylüyo. Bide eğitim ve araştırma düşün. Neyse sonra daraldım ordan kurt düştü içime kist dedi beta hcg 1809 iken ilk öğrendiğim. Gerizekalı kadın. Bi baktım ki beta hcg 1809 iken kesenin görünmemesi çok normalmiş meğerse. O kist dediği şeyde kesemmiş. Sonra doktor değiştirdim. Başka hastaneye gittim yani. Adam eliyle koyduğu gibi gördü kesemi şok oldum. Artık asla değiştirmem. Çok şükür. Biraz uzun yazdım birazda olsa için rahat etsin diye. İnşallah sende benim gibi güzel haberleri alırsın. 😍😍
Tlysfk Allah razı olsun kızlar ultrasona baktım 3.50mm yazıyor hatta bebeğe. Ama başka doktora sordum 5-7mm arasında kalp atılı oluyor senin ki geç döllenmiştir dedi. Kaç haftalık aylık olduğu anca 2-3hafta sonra ortaya çıkar dedi. Direk bu kadına gideceğim. İlk öğrendiğim de de bu kadına gitmiştim sevmiştim ama tavsiye üzerine gittiğim diğer doktor alt üst etti beni. Akşam geldikten sonra yazacağım burdan, inşAllah güzel haberler veririm🙏🏻
kfulya1905 Tlysfk bekliyoruz canım. Bak en ince ayrıntısına kadar bilgi vermiş. Git kuzum valla ona git. ❤❤
Tgb Ay hadi inşallah hayırlı haberler alırsın canım Tlysfk sen bekle biraz bişey olmaz inş bebek büyüyorsa vardır onun canı içinde inşallah Ben 3 aylık bebegimi 10 gün ölü taşımışım karnım da bişey olmamışda inşallah sen yaşamazsın tabi ama bir ömür boyu aceba diye yaşamaktansa bekle
Tlysfk kfulya1905 whastap dan Bilgi verdi kadın Allah razı olsun ya ondan. İlk hamile olduğumu öğrendiğimde de kendisine gitmiştim hemen cep telefonunu vermişti sağolsun. Ona yazıyorum arada aydınlatıyor
Pcdshn Tlysfk telaş etmeyin, 7,8,9 ne ki, 10 da duyan var, yaşayacak ömrü varsa kalbi de atar, unutma, bu haftalarda kalbi duran bebekler de zaten sağlıklı bir bebek olmadıkları için.. Allah sağlıklı bebekler nasip etsin🙏
Zhrnc Tlysfk Canım 9 da duyan bile olmuş hatta bi arkadaş buraya yazmıştı bekledim 9 da duydum diye. Senin sağlıgınla ilgili bi sorun yoksa eğer bekle derim ben
Marguerite Seherr canm 6 erken aslında doktorlar çokmu aceleci anlamıyorm bende 7. Hafta duydum kimi 8. Hafta duyuyo acele etme kürtajda derim başka doktorada git alalım derse.
Seherr Marguerite canım öyle ama bende başka sorunda var kesem yuvarlak değil yıldız gbi doktor o yüzden %90 kürtaj diyo şuan tek umudum kalp atışı kaldı çarşamba gidicem inşallah duyarımda bebeğimi almazlar benden 😞
Marguerite Seherr kötü düşünmemeye çalş canm ibşallah duyarsın Allah bebeğinizi size bağışlasn sağlıcakla ibşallah belli olmaz hiç bakarsın bi sonraki gidişinde duyarsınız 😌
CiaoBella Tlysfk Tlysfk kız saçmalama ne aldırması beş hafta erken daha ben altıncı haftaydı gittim ne kalp atışı vardı bebek bile görünmedi kese vardı sadece doktor iki hafta sonra ywniden gel dedi sekizinci haftada gördük duyduk anca onuncu haftaya kadar bekle yuh yani nasıl bi doktor daha beşinci altıncı haftada kalp sesi yok diye almaya kalkar yaaa😡
CiaoBella Tlysfk benim de vajinal baktığı halde duyulmadı kalbi sekizinci haftaya kadar sakon aldırma sakın!!! Yaşıyor o bebek başlarım öyle doktora😡😡😡 çok sinirlendim sekizinci hafta git duyacaksın hatta o zaöan bile duymazsan dpkuzu bekle
Betbet Tlysfk hayir hayir asla hemen baska doktora git. Ben 5 hafta 3 gunlukken beta hcg degerim dusmustu doktora gitmistim ölmüş dediler kalp atisi da yok ama ben biliyordum ki 7 8 hatta 9 haftaya kadar kalp atisi duymayan var doktorum oturmus kurtaji anlatiyirdu bana dedim ne demek kurtaj asla olmayacagim. Kalktik baska doktora gittik bir sey soylemem icin erken 1 hafta bekleyelim dedi zaten 9 haftaya kadar anneye bi zarari yokmus ölmüs olsa bile ve o 1 haftayi 1 yil gibi bekledim iyi ki bekledim kalp atislarini duyduk su an 34 haftaligim cok sukur asla pes etme kardesim bekle kim ne derse desin bekle ben neler cektim. Lutfen bizi de haberdar et
Betbet Tlysfk yaa canin yeminle aynisini yasadim bak aynisi yaa 5 haftayken gittim 0.90 mm birseydi kese 3 gun sonra beta hcg dustugunde gittim 1.19 cm yaziyordu dedim ki kese buyumus doktora hayir durmus dedi ondan inanmadim