Tlysfk Merhabalar hamileler ve anneler bgn doktora gittim ve bebeğin kalp atını duyamadık. Cuma günü de gitmiştim bebek yürümüş am kalp atışı yok ve almamız gerekiyor dedi doktor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bileğisin olan var mı lütfen...
Seherr Tlysfk canım bende 6 haftalıkken gittim kalp atışı duyamadık doktor bir hafta bekle kendiliğinden düşsün dedi bekledm ama düşük olmadı çarşamba başka bir doktora gidicem sende mutlaka başka bir doktora görün öyle karar ver allah ikimizede bağışlar inşallah bebeğimizi 🙏 çarşamba kalp atışı yoksa bende kürtaj olucam beklemek çok daha yorucu oluyo 😞
Sulegorkemakyol Tlysfk canım daha çok erken zaten kalp atışı için biraz daha bekle başka bir doktora git umarım öyle bşrşey olmaz gerçekten çok kötü oluyor yaşamış biri olaraktan ama benim sana tavsiyem inşallah öyle birşey olmaz ama olursda çok üzülme genetik olarak problemli oluşan bebekler kendiliğinden hayatı gonksiyonlarını durduyormuş Allahın bir taktiri canım öyle şeylerde
Asl_th Tlysfk kesinlikle beklemelisiniz adet tarihime göre 7+5 te kalp atışı duyulmadı gelişimi durmuş olabilir dedi doktor 10 gün sonra kontrole çağırdı. 4 gün sonrasında Acıbadem'de bir doktora gittim kalp atışını duydum gayet sağlıklı bir gebelik geç yumurtlama olmuş dedi. Sağlıklı gebelikler 🌸
Tlysfk Seherr bana detaylı ultrason verdi bgn yaptıramadım çok doluydu. Akşam başka bir doktora gideceğim ona soracağım. Hemen böyle kestirip atılır mı? Kese bebek herşey gözüküyor ama nasıl oldu anlamadım😞 Allah yardımcımız olsun haber ederim akşam başka bişey olursa
Marguerite Seherr canm 6 erken aslında doktorlar çokmu aceleci anlamıyorm bende 7. Hafta duydum kimi 8. Hafta duyuyo acele etme kürtajda derim başka doktorada git alalım derse.
Tlysfk [bilinmeyen] cuma günü gittim 5hafta 6günlük dedi yani bgn 6.haftaya girdim sanırım. Bu akşam acıbadem de bir doktor var oraya gideceğim. Nette 7.ci haftayı bekleyin diyorlar😞
Pcdshn Tlysfk telaş etmeyin, 7,8,9 ne ki, 10 da duyan var, yaşayacak ömrü varsa kalbi de atar, unutma, bu haftalarda kalbi duran bebekler de zaten sağlıklı bir bebek olmadıkları için.. Allah sağlıklı bebekler nasip etsin🙏
Zhrnc Tlysfk Canım 9 da duyan bile olmuş hatta bi arkadaş buraya yazmıştı bekledim 9 da duydum diye. Senin sağlıgınla ilgili bi sorun yoksa eğer bekle derim ben
CiaoBella Tlysfk Tlysfk kız saçmalama ne aldırması beş hafta erken daha ben altıncı haftaydı gittim ne kalp atışı vardı bebek bile görünmedi kese vardı sadece doktor iki hafta sonra ywniden gel dedi sekizinci haftada gördük duyduk anca onuncu haftaya kadar bekle yuh yani nasıl bi doktor daha beşinci altıncı haftada kalp sesi yok diye almaya kalkar yaaa😡
Busrakorkmaz Hafta kalp atışını duymak İçin biraz erken hemen kürtaj olun demeleri de garip bende 6 haftalıkken gitmiştim duymamıştım kalp atışını 8.haftada duyduk biz
Tlysfk Busrakorkmaz direk almamayız gerekiyor dedi sabah gittik zaten şok olduk bizde. Akşam başka doktora gideceğim zaten😞
kfulya1905 Busrakorkmaz evet gayet normal ben 7 de gittim duyurmadı doktor kese daha yeni dedi 2 hafta sonra gel duy kalp atışını dedi. Bi bebeği görelim sonra dinleticem dedi. Korkmayın. Başka doktorlarada gidin. Allah'tan ümit kesilmez. O kadar met ettikleri hastane bi b.k bilemedi. Keseye kist dedi. Son çarw başka hastane gittim de orda içim çok rahat etti. Çok şükür gördük keseyi. Dediğim gibi bekliyoruz kalp atışı içinde.
Tgb Canım benimde 3 aylıkken ilk bebegim karnımdan baktılar kalp atışını duymadı doktar klinikdi tekrar beni büyük hastaneye gönderdi ordan alttan baktılar ilk başta saglıklıymış sonra kalbi durmuş sonra tekrar çalışmış kalbi doktorda dedi yaşasaydıda saglıklı olamazdı kalbinin durup tekrar çalıştıgında vucudunda eksikligi kalırdı dedi sonra megersem 10 gün bebegimi ölü olarak taşımışım beni zehirlemeye başlamıştı hemen kürtaj oldum 😐
Tgb Ama seninki çok küçük bence biraz bekle hemen olma yada başka başka doktorlara git alttan bakan varsa ordan baktır çünkü ordan daha net çıkıyor sonuç
Tlysfk Tgb alttan baktı bgn ama gene göremedi. Detaylı ultrasonda baksınlar demi ama ona da gidemedim sıra vardı. Bu akşam başka doktora gideceğim. Ama benim anlamadım cuma günü 2.79mm olan bebek bgn 3.14mm olmuş. Gelişimi durması gerekmiyor mu bir sorun varsa eğer? İki günde büyümüş yani ne yapacağımı şaşırdım😞
CiaoBella Tlysfk benim de vajinal baktığı halde duyulmadı kalbi sekizinci haftaya kadar sakon aldırma sakın!!! Yaşıyor o bebek başlarım öyle doktora😡😡😡 çok sinirlendim sekizinci hafta git duyacaksın hatta o zaöan bile duymazsan dpkuzu bekle
Betbet Tlysfk yaa canin yeminle aynisini yasadim bak aynisi yaa 5 haftayken gittim 0.90 mm birseydi kese 3 gun sonra beta hcg dustugunde gittim 1.19 cm yaziyordu dedim ki kese buyumus doktora hayir durmus dedi ondan inanmadim
Tlysfk firdevs keseyi değil bebeği ölçmüş sanırım kesenin etrafında noktalar yok ultrasonda bebeğe bakmış bgn.
Ebecik Canım ya başka doktora mutlaka görün. Hepsi başka yorumluyor .kalp atışını 6art 5 de vajinal duyduk biz .karından 7 hafta 3 tü galiba .artı bana kese düzensiz uzamış bu düşer kes ilaçları demişti.başka doktor .şükür şimdi 28.haftadayız allah yardımcın olsun
Tlysfk Ebecik benim daha yeni 6.haftam. Alttan da baktı üstten de göremedi. Pazartesiye kadar bekleyelim ama sonra kesin alınması lazım dedi😞
firdevs Tlysfk bebek büyüyorsa bence bekle benim de ilk hamileliğim de kesem normal bir şekilde büyüyordu ama bebek 5. Haftada kalmıştı kese ise 11. Haftaya gelmişti öyle kendisi düştü bir kaç doktora git hemen karar verme canım yaşayacak ömrü yiyecek ekmeği varsa normale döner zaten sen üzme kendini dua et bol bol🙏
Tlysfk firdevs yani bana bekleyelim dese anlarım 7.hafta ile 6.hafta arasında pek fark yok ama direk iki günde bunu söyledi bende anlamadım😞
Tlysfk kfulya1905 ne güzel size iki hafta sonra gel demişler bana hemen pazartesi gel dedi iki gün içinde alınması lazım dedi. Şok olduk yani psikolojik olarak çöktüm.😞 bende bu gittim hem hastane çok ünlü doktor da çok tavsiye edilen bir doktor olduğu için ilk defa gittim. İki günde hayatım alt üst oldu😞
kfulya1905 Tlysfk canım hiç stres yapma. Herşey yoluna girecektir. Çok erken daha kalp atışı için. Başka doktora görün. Bilmeyen insanlar 2 güler yüze kanıp iyi doktor diyorlar. Alakası yok. Bakılan makinaylada alakası var. Bak ilk gittiğim hastanedeki gerizekalı hiç bişey anlamadan kist dedi hemen. Bide öyle böyle övmediler anlatamam sana. Yarabbi bir iki kez gittim. Ne sıra için ekran var ne adam akıllı muyene. İsmini biri çıkıp anıra anıra söylüyo. Bide eğitim ve araştırma düşün. Neyse sonra daraldım ordan kurt düştü içime kist dedi beta hcg 1809 iken ilk öğrendiğim. Gerizekalı kadın. Bi baktım ki beta hcg 1809 iken kesenin görünmemesi çok normalmiş meğerse. O kist dediği şeyde kesemmiş. Sonra doktor değiştirdim. Başka hastaneye gittim yani. Adam eliyle koyduğu gibi gördü kesemi şok oldum. Artık asla değiştirmem. Çok şükür. Biraz uzun yazdım birazda olsa için rahat etsin diye. İnşallah sende benim gibi güzel haberleri alırsın. 😍😍
firdevs Tlysfk sen başka doktora da git canım devlet hastanelerine falan gidebilirsin yada akşam ağrım var hamileyim deyip acile git bişey söyleme bakalım acildeki doktor ne diyecek 😉