Bende yaptırdım. Çıkmadı çok şükür. Çok önemli bir test kesinlikle. Çocuğu aldırmak ile ilgili değil eğer şekeriniz varsa mutlaka diyet uygulamanız gerekir. Hem bebeğin tüm sağlığını zeka gelişimi dahil hemde annenin sağlığını etkileyen bir durum hamilelik şekeri. Bu yüzden mutlaka baktırılmalı.