Tgbkpl Ben dün gittim 25+2 yiz açlık ve 2 tokluk baktirdik doktor birşey çıkarsa bakarız dedi. Sonuçlar temiz çıkınca doktor yükleme yapmaya gerek duymadı.
DeryaKuzusu ilkanneilkbebek sonuçalr uzun mu sürüyor ? ben de bu sabah yaptırdım ama henüz onaylanmadı diyor sitede.
DeryaKuzusu ilkanneilkbebek sağlık ocağında yapıldığını bilseydim keşke ahhh 🤦🏻♀️ hemen yakınkmdaydı. Neyse artık. Teşekkürle r🤗
Srnkrbrn Gamzebyr ben yaptırdım tokluk sekeri 85 snrası 200 lerde mi 300 lerde mi ne cıktı normal dedi doktor
DeryaKuzusu Srnkrbrn siz yine de dikkatli olun şekerli gıdalara karşı. Ben araştırdığımda sınır 140 diyordu. 140 üstü diyet uygulanan çok kişi var. 😳
ilkanneilkbebek DeryaKuzusu 155 çıktı benim hamur işi ve meyveyi kes ve normal tokluk kan şekerine bak 2 gün arayla akşam yemeğinden 2 saat sonra oda 70-77 arası seyrediyor söyledim problem yok dedi