Gamzebyr wishoflove kuzum bende bugün yaptırdım açlıktan mı olsa gerek ya da şekerim Yükseldi eve gelince ellerim titriyordu artık
Eceguldemir Gamzebyr çok güzel olurdu ama numara sorun ya bi arkadaşımın vardı hatırlıyorum Doğum ayı gelince herkes Sırayla Doğuma gitmişti her gün bi Bebiş fotoğrafı paylaşılıyordu çok hoştu
Gamzebyr Eceguldemir evet canım oda sorun doğru bir yoluna bulsak Doğum yaklaştıkça hem birbirimizi takip eder Öneri alırdık sonuçta birimizin bildiğini diğeri bilmez o bakımdan düşündüm bende
PembeKoala Arkadaşlar normalde kontrollere özele gidip şeker yükleme testini devlette yaptıran varmı acaba ?
PembeKoala Ayzaninannesi yok doktorum kabul etti sorun yokta devlet hastanesine direk şeker yüklene testi yaptırmak istiyorum deyip gidebilirmiyim onu bilmiyorum
Leylaacl Medineeeee şeker yükleme testinin bebegi aldirmakla ne ilgisi var ki egerki gebelik şekeri varsa diyet yapilacak hepsi bu bence bazı şeyler önemli 💕
Pinar4063 Ayzaninannesi ben normal kan tahlili yaptırdım açken 90 çıktı tokkende 120 çıktı doktor şeker testine gerek yok dedi çünkü ailemde şeker hastası yok