Pnrarvn Anneyimmmmm aynı sağ tarafta kafası serklajım var bnm birde çok fena dikişlerime ayaklarını dayadı vuruyor çok canımı acıtıyor 🙈
Dilekulgtt Hilaltekin oyle bisey demedi cnm sadece 39 a kadar bekleriz donmezse sezeryana alirim dedi
Sedasss 37+3 son 18 diyor :)) bebek asagida ve kanala girmis bekliyoruz bakalim hwyecanla ..normal gozukuyor doktor ama ben korkuyorum kasiyorum biraz ne yapicaz destek.olur musunuz :((
Anneyimmmmm Sedasss korkma canım neden kasıyorsun kendini. Akışına bırak o kendi her türlü gelecek zaten sen kasıp sıkarsan eğer bebeğide kasarsın zor olur doğumun
Mira_07 Anneyimmmmm amin cümlemiz inşallah walla çok zor we sancılı bi süreç rabbim yardımcımız olsun🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Hilall2610 Bizimde son 25 cok rahat geçiyor hiç tık yok cok şükür kalsın son gününe kadar 😀cok az kalmış gittikçe hryrcanı artıyor insanın korku sevinç herşey karmakarışık28 den beri bas asagı zaten halada değişmedi çük şükğr hiç yormadı minnoşum beni
Anneyimmmmm Hilall2610 maşallah canımm akıllı olacak bıdık 😊❤️ benim de hiç ağrım sancım olmadı şu zamana kadar millet yanıyor ben üşüyorum merdivenleri seke seke çıkıyorum hala ama gel gör ki tek sorun ters 🤷♀️😀
1665 Anneyimmmmm benim normalde 28 hazirandı tahmini doğum ama sancm falan yok kasılmalar gelip gidiyor epey rahatsız olyrm ama sancm veya açılmam yok 5 temmuz cuma günü suni sanci vericek doktorum aclmam yok suni sanci ile açılma olur mu acaba sonu sezeryanlik olsun istmyrm 🙄
Anneyimmmmm 1665 gecikmiş minik 😊 olur olur sen kendini hep normal doğuma odakla. Bol bol hurma ye yakınlarından dua iste. Rabbim daraltma genişlet de hep Allahın izniyle normal olur 🙏