Zeytinusss Anneyimmmmm amin canım inşallah ❤ aynen bende öyle biliyorum ama doktorum yapmadı cuma 38 oluyorum tam o gün yapacağını söyledi
ebrarmom08 Anneyimmmmm valla gelmiyorr bnmkii zamnnda ignelerle haplarla durdurmamiza ragmen siznki glckse bilmem 😁😂
Hilaltekin Dilekulgtt doktorunuz makat geliş demediyse kilosu uygun ve döndiyse bence bir problem olmaaz
Baharbhar Dilekulgtt bende kafası sanıyordum kontrole gittim meğer poposuymuş :) ben ayırt edemiyorum valla kafası poposu diye
Pier Anneyimmmmm benimde 31 temmuz sizden bir gün sonra. Benim bebiş de daha dönmedi. Karnım çok sert ama. Kafası solda, ayaklar sağda. Top gibi duruyor yavrum. Çok şükür sancım falan da yok. Bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🙏
Dilekulgtt Hilaltekin oyle bisey demedi cnm sadece 39 a kadar bekleriz donmezse sezeryana alirim dedi
cavbella MelekAnnesi52 en korktuğum şeylerden biri😟 aynı duruma düşmekten korkuyorum ama catlayasi varsa doğumdan sonra bile catlayanlari duydum 😒
MelekAnnesi52 cavbella aynen öyle çatlak kremi kullanıp çatlayan da çok bir günde olmasını hiç beklemiyordum ama 😁 karın da ne yapsın aldı başını gitti 😂
Elifertan Anneyimmmmm son 20 ama haftaya gelse keşke artık doğsun kucağıma alıyım istiyrmm 37 haftalığız perşembe kontrolmz var doğum şekli belli olcak sancı yok arada sertleşme oluyo
Anneyimmmmm Elifertan aynen biraz erken gelseler fena olmaz 😊 bakarsın kontrolden sonra alırlar doğuma 😊
Pier Anneyimmmmm bu arada bebek hareketleri nasıl? Benimki bir gün çok tepinirse ertesi gün duruyor. Sizde nasıl?
Chanelmom Anneyimmmmm Perşembe çatı muayenem var. Dr ne söyleyecek bilmiyorum ama başlatalım mı suni falan derse kabul edeceğim. Zamanını da aşsın istemiyorum 😬