Anneyimmmmm zeynokrktk yaaa ramak kalmışşş hadi inşallah bugün gelir sağ sağlim al kucağına inşallah 😍
Hilaltekin Ya bende normal çok istiyorum ama çatımda basıklık var bebek çok büyük kafası kanalda sıkışabilir dedi o yüzden yarın sabah gidince belli olucak inşallah
zeynokrktk Hilaltekin Bence hiç bir şekilde riske atma önemli olan sağlıkla bebeğini kucağına alman her türlü toparlanıyo insan 😊 nasıl doğum olduğunun bi önemi yok
Dilekulgtt Anneyimmmmm 37 ye bastim nerdeyse artik zor gbi geliyo banada cnm sola yat dedi yatyorum ama bir haftadr nafile ayni
Hilaltekin zeynokrktk tabiki öyle Zeynep hanım ama sezeryan beni korkutuyor baya hemde sizce sezeryanda ne zaman alırlar
ebrarmom08 Anneyimmmmm valla gelmiyorr bnmkii zamnnda ignelerle haplarla durdurmamiza ragmen siznki glckse bilmem 😁😂
zeynokrktk Hilaltekin Korkma bebeğini düşün tıp gerçekten çok ilerledi zaten herşey eskisi gibide değil sezeryan yapan biri bile 1 gün hastanede kalıyo her güzel şeyin acısı oluyo ama annelil bunu gerektirir :)
NimetDilmen Anneyimmmmm Son 13 qün 15 Temmuz qözüküyo doqum 😍 Hafif aqrılar dsında qayet iyiyim hic qelcek qibi durmuyo paşam 😁