Emineuras Lylknt genelmi spinalmi oldugunuz acaba ayin 11inde benimde sezeryqn ve cok korkuyorum belden vurulacak igne korkutuyor
alinci01 Anneyimmmmm döner döner canım karnını bol bol ovala ☺️ 37 de 38 de dönenlerde var,birazcık bebişinin keyfini bozucaksın artık ☺️😂
Anneyimmmmm alinci01 yaaa öyle olunca şans var mı artık ovalarım ben sürekli 😍 bozulsun bişeycik olmaz zaten çok tembel hiç hareket yok 😀
Anneyimmmmm alinci01 yaaa öyle olunca şans var mı artık ovalarım ben sürekli 😍 bozulsun bişeycik olmaz zaten çok tembel hiç hareket yok 😀
cavbella MelekAnnesi52 en korktuğum şeylerden biri😟 aynı duruma düşmekten korkuyorum ama catlayasi varsa doğumdan sonra bile catlayanlari duydum 😒
Anneyimmmmm Zeytinusss az kalmış seninde canım çatı muayenesi 37 de oluyor galiba 😊amin canım inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize 🙏😊
Zeytinusss Anneyimmmmm amin canım inşallah ❤ aynen bende öyle biliyorum ama doktorum yapmadı cuma 38 oluyorum tam o gün yapacağını söyledi
Mlsgzll Anneyimmmmm benimde 21 temmuz gözüküyor yarın da çatı muayenemiz var bakalım belli olucak herşey 🤗
Lylknt Haftaya pazartesi gidip dosyamı hazırlıyip gün alacam Bi hafta sonrasına gün veriyorlarmış herhalde
Anneyimmmmm Smyy7 yaa benimde perşembe kontrolüm inşallah dönmüşüzdür bizde 🙏 en son 35.haftamda gittiğimde 2 650 Di kilosu ama boyunu bilmiyorum canım bide çok hareketsiz Bi bebek döner mi bilmiyorum 🤷♀️
Hilaltekin Merhaba sevgili hamişler bizim de 17 gğn kaldı hala sezeryan normal doğum kararı veremedik amaa