Benim de nisan. 12+1 haftalık hamileyim. Bugun kontrolum var 2li test için,bakalım belki görür doktorum. Saglıklı sıhhatli olsun da hepimizin ki insallah,cinsiyet gercekten önemli degil. Allah saglıkla kavusmamızı nasip etsin miniklerimize ve isteyen herkese de nasip etsin.