Yaseminpinar Emel1234 Sat 16 nisandı henüz birşey demedi doktor. 12 temmuzda tarama testimiz var belki orda der birşey diye bekliyorum. 😊
Tazeanne0134 Emel1234 benimde 22 nisanda 10+ haftalık hamileyim 12.haftada gidecez bakalım gösterir mi nasip
Nurdem33 Emel1234 1 Nisa’n sat geçen hafta gittim kontrole o zaman %80 kız dedi Dr çünkü çok hareketliymiş o yüzden kız diyorum dedi kesin olmamakla birlikte
Gulfem07 Yaseminpinar benimde 17 nisandı:) randevum anca ayın 17 sine doktorumuz çok dolu çok merak ediyorum
Emel1234 Nurdem33 benim içimden hep erkek geçiyor hatta rüyamda gördüm erkek diyordu doktor gerçeği rüyaların tersi olur mus 😊
Duygu19031903 Benimkisi 11 Nisan hep erkğe benziyot dedi simdi geçen kız dedi😂 15 gün sonra belli olır kesin dedi
Bho Sat 1 nisan 13+4 teyim bir hafta gelişimi 1 hafta önden gidiyor sonra normal adet tarihine dönüyor ama her türlü göstermiyor cinsiyeti ya sırt kemiklerini sayıyoruz 😂 ya bacaklarını kapatıyo
Cansubursa Benim de 20 Nisa’n suan 10 +3 haftaya bügün randevum var acaba belli eder mi cinsiyetini 😊🤔
Tazeanne0134 Cansubursa gösterirse olur canım bende şuan 10+1 haftalık hamileyim bende p.tesi günü gidecez kontrole bakalım belli olur inşallah
Gamzefatma Emel1234 13 haftadayız daha belli olmadı cinsiyeti ben erkek hissediyorum ama hiç fark etmez tabi ki sağlıklı olsun da
Nurcan6148 Beyzanurlina 😁bende 13+5 im haftaya 15 olunca gidecegim bakalim ne olacak.Cin ve rus takvimine gore kiz🤗ilk cocugum erkek.Sanki benim.kizim olmazmis gibi geliyor.Herkesde oyle soyluyor oglan olacak diyorlqr.Allahtan hayirlisi.Saglikli sihhatli olsunlar
Deletedmom00180 Beyzanurlina benimde sat 23 mart 24 mayıstaki kontrolümde erkeğe benzetildi 1 temmuzda ki kontrolde kıza benzetildi ama netlik durumu hala yok bakalım artık hayırlısı tabiki yeterki sağlıklı sıhhatli olsun evlatlarımız☺️
Minikfasulyeninannesi Merhaba kızlar 15 Nisan benimde 12. Haftamızdayız 🐥 ikili test yaptırdık Pazartesi sonuçlarımızı alcaz cinsiyet ile ilgili bişi söyleyemedi doktor ama herkes erkek diyor 😊😊