Nurcan6148 Beyzanurlina 😁bende 13+5 im haftaya 15 olunca gidecegim bakalim ne olacak.Cin ve rus takvimine gore kiz🤗ilk cocugum erkek.Sanki benim.kizim olmazmis gibi geliyor.Herkesde oyle soyluyor oglan olacak diyorlqr.Allahtan hayirlisi.Saglikli sihhatli olsunlar
bestekuloglukilitci 13+4 haftalık şuanda🦋 Sat 2 Nisan. 11+4ken doktorumuz kesin olmamakla birlikte erkek demişti. İkili taramayı yapan doktor da erkek olarak gördü. En son 12+4teki kontrolümüz de doktorumuz kesin erkek dedi💙 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah🙏🏻😍
Melek31 Emel1234 09nisan son sat ultrasonda en son 9+6 da gitmiştim . 1 hafta önde bebeğim şuan 13+2 haftaligiz 9temmuz salı günü ikili test için çağırmıştı bakalım 2 kızım var bu ne olacak ilk iki gebeligime göre çok çok rahatım kusma yok bulantı yok erkenden de hissettim pitpitlarini rabbim hepimizin gönlündeki ni nasip etsin inşallah 🙏🙏🌹
Seda_123 Emel1234 18 nisan son adet tarihim şu an 11+1 im 12 haftalıkken gidicem kontrolüm var bakalım belli olacak mı çok merak ediyorum 😁
Tazeanne0134 Seda_123 valla kuzum bende 11+0 haftalık hamileyim bugün gittim sadece bebişi gördük doktorum ufak bi kaza geçirmiş başka doktora randevu aldık bizde çarşamba tekrar gidecez kontrole inşallah
Deletedmom00180 Beyzanurlina benimde sat 23 mart 24 mayıstaki kontrolümde erkeğe benzetildi 1 temmuzda ki kontrolde kıza benzetildi ama netlik durumu hala yok bakalım artık hayırlısı tabiki yeterki sağlıklı sıhhatli olsun evlatlarımız☺️
Akyuz61 12+1de gittik erkek olabilir dedi 😇 ikili test sonucu için cuma günü gideceğiz bakalım tekrardan bi bakılacak 😇
Bebisveannesi Gzmkrks %100 belli oldu, erkek dedi👼🏻 Hatta doktor söylemeden ben bile gördüm😄Sağlıcakla gelsin miniklerimiz😊🙏🏻