Mrve26 Ahmedinannesi hayir zaten 3 saat imkansiz ozaman aclik sekeri olmuyo o diyet sekeri oluyo cnm korkma cidden mide bulandirmiyo bende senin gbigim hala kusuyorum baya midem havalarda geziyo resmen ama icicek gayet iyiydi bildigin cilekli soda mideni bulandirmaz 🙏😊😉
Dimplesgirll Kızlar ben geçen gün sağlık ocağına sabah bir adet kabak tatlısı biraz da tarçınlı poğaçacı yedim hani ağzım kokmasın diye azıcık bişey yedim tok mu sayılırı. kan şekerim 73 çıktı Çok düşük yani anlamadım
teacher Dimplesgirll Açlık şeker ölçümü için su içmek bile etkiliyor.Hiçbir şey yemeden gitmeniz gerekirdi.İsterseniz tekrar baktırın.
Obsesifk Bende yadın yaptırıcam devlet hastanesinde Akşam 9dan sonra bişey yeme 12den sonrada su içme dediler bana ama benim sabah aç karnına içmem gereken troid ilacım var napcam bilmiyorum sormayıda unuttum 😐
Esmabekir Obsesifk canım bi şey sorayım o zaman benimde TSH değerim yüksek çıktı tekrar kan testi yaptırmama gerek var mı yoksa doktor o test üzerinden yüksek çıkan sonuca göre mi ilaç veriyor
Mrve26 Obsesifk CANIM SAAT 10 DAN SONRA HİC BİSEY YEME GECE 00.00 SON 1 BARDAK SU İC VE OKADAR SABAH ZATEN UZUN SURMUYO AC KARNİNA OLUCAGİ İCİN EN SON YUKLEME YAPİLDİKTAN SONRA 1 SAAT GECİYO KAN VERİYOSUN VE YEMEK YİYEBİLİYOSUN O ARADA İCERSİN İLACİNİ YANİNA AL CNM
ozdenarda Ahmedinannesi bende cok istfra eden bir insanm cokta korktm testi yaptrmcm diye ama basardim sabah ac karna once kan alindi sonra glikozlu icecegi ictm bir saat sonra tekrr kan verdim sonra aradan bir saat daha gecti tekrr verdim toplam 3 saat surdu
Ahmedinannesi ozdenarda peki o son bir saatte de yine aç mı kaldınız yoksa birşeyler yiyebiliyor musunuz?😕
teacher Esmabekir doktor sizi dahiliye ya da endokrinoloji uzmanına yönlendiriyor tsh durumunuza göre ilaca başlıyorsunuz.Her ay takip ediliyor.
ozdenarda Ahmedinannesi hayr son ana kadr bisey yiyemiyosunuz gece on ikiden sonra yemk yemek yok ve son kan tahlilini verene kdr ac kaliyosunz en son verdkten snra yiyebilysnz
Pinaryyim MerveKontakay canım cagırmıyor bna doktorum aile hekimnde yaptır dedi hemşiremle msjlaştım gün verdi gttim.
MerveKontakay Ahmedinannesi canım sabah bulantıların için happy mama body wash diye bir vücut şampuanı var her sabah duş alıyorsun ve kusmadan gününü geçiriyorsun😜
Ahmedinannesi MerveKontakay ilk defa duydum çok güzel kokuyor sanırım🙈ama ben daha yataktan kalkmaya fırsat bulamadan kusmaya başlıyorum canım yani uykumdan öğürerek uyanıyorum😔
teacher Obsesifk ben de troit ilacı kullanıyorum test günü yapıldıktan sonra aldım çünkü özellikle hiç bir şey içmeden gelinmesini istiyorlar.