Mrve26 ben 27.haftamdayım hala sabahları kusuyorum,o yüzden aç karnına bu testi yaptırmak beni çok korkutuyor😫içtikten sonra midemi daha çok bulandırır ve kusarsam testin tekrarlanması gerekir sanırım.sadece bir saat mi aç beklediniz ve iki kez mi kan alındı?çünkü bazı yerlerde 3 saat gibi okudum o şekilde hiç duramam sanırım aç karnına midemden dolayı😔😔