Merhaba bende iki defa düsük yasadiktan sonra arastirma yaptirdik kan pihtilasmasi sorunu cikti dr um kan sulandirici hap baslatti hamile kaldigimdada igneye baslayacagimi soyledi ama 1 sene boyunca hamile kalamadim her ay ovulasyon testleri ve reglim yaklasirken yaptigim gebelik testleri hayalkirikligi yaratiyordu kontrole gittigimde progesteron hormonumun dusuk oldugunu ogrendim progestan hap kullandim sonra tekrar kontrole gittim bu seferde kist olusmus o ay kistten dolayi reglimde gecikti bir hafta kist temizlensin diye sogan kürü yaptim 12 mayis son adet tarihim test yaptim ama bakmadim hep olumsuz diye ama esim iki cizgiyi silik gorup bana soyleyince ertedi gun dr a gittim kan verdim ve hamileyim 5+3 te keseyi gordum carsamba randevum var insallah bebegimi ve kalbini gorecegim iki haftadir ignemide yapiyorum progestanda kullaniyorum allah insallah bu sefer kucagimiza almayi nasip eder benim icin dua edin hala biraz tedirginim birsey olacak diye bende dua isteyenlere dua edecegim