Kuzular beni tanırsınız buranın müdavimiyim artık.. Mart ayında aşılama yaptırmıştım bebeğim olmustu ama düşük yapmıştım. Ara verdik bi müddet ve bu gün tekrar başladık tedaviye.. verdiğimiz ara da kan pıhtılaşması olduğunu öğrendim bugün onun içinde ilaç kullanmaya başladım. Gonal f ile yumurta geliştiriyoruz dua edin bu ay bebeğim olsun tutunsun benimle kalsın 🤲🏻 Özellikle hamile olanlardan bekliyorum.. düşük yaptıktan sonra bebek özlemi daha da arttı çok zormuş 😢 Bi tane ayetel kürsi okursanız çok sevinirim 🤲🏻