1gzm1 canım önce kahverengi akıntı geldi bibkaç gün sonra kana döndü çok sancı çektim seni korkutmak istemem ama çok çok sancılıydı adet sancısını da fazla yaşardım ama bu daha zoru. Bu çektiğim acı düşüne kadar tabi düştükten sonra normal adet gibi devam ediyor kanamam normaldi sadece parçalı oldu hep