Ezgimrt1 Beyzanurlina yok bebeğim zaten sağlıklı olsun yeter ama ne bilim merak çok farklı birşey ya normal de hiç meraklı değilim ama bu konuda o kadar merak ediyorum ki anlatamam elimde değil birde çevrem sürekli git öğren neyi bekliyorsun diyor daha çok merak ediyorum 🤣🤣 aslında öğrensem alışveriş çok keyifli olur 🤣
Beyzanurlina Ezgimrt1 dimi bende bi an önce başlamak istiyorum tasınma var tasınmadan bısey yapmakta istemiyorum ama karnımm burnumdada alısveriş zor olur hayrlısı diyelim kuşum🧚🏻♀️
Ezgimrt1 Rabiakoc yanlış anlama sadece soruyorum önce kız sonra erkek denildi ya gittiğin doktor iyi bir doktor muydu peki
Ezgimrt1 Beyzanurlina allah yardımcın olsun canım benim de taşınmam gerek hayırlısı ile onu da atlatırız inşallah 🙏🏻
Skn23 Ezgimrt1 benimde ilk ama erkek dediler herkese erkek dedik şimdi kıza dönüyor gibi 😂 o daha kötü bir öğren tam öğren😂
Skn23 Ezgimrt1 yok henüz birşey alamıyorum da😁 beklemedeyim belki yarın tekrar gidebilirim cinsiyet öğrenmek için😂
Sirine 13+1 de %97 erkek dedi doktorum 😊 şuan 14+0 im, 1 hafta sonra randevum var tekrar sorucam bakalım 😊
ravza_35 14.haftada gostermedi 16.haftada erkek oldugunu ogrendik suan 23 haftaligiiz sag salim kucaginiza almaniz dilegiyle en guzel.heycan en guzel.duygu bu olsa gerek 3.hamileligim ama ayni heycan ayni heves🤩😊
Ezgimrt1 ravza_35 ayy maşallah öyle ya annelik çok farklı isterse 10. Defa anne olalım hep heyecan olur rabbim sizin de bebeğinizi sağ sağlim kucağınıza almayı nasip eylesin 🙏🏻
Skn23 Ezgimrt1 ya benim kanamam vardı birazcık o yüzden çok sık girmek durumunda kaldım bu haftalar .