kevserk Ezgimrt1 Ben 13’te gittiğimde göstermedi maalesef. Doktor bir dahaki sefere netleşir o zaman bakarız dedi. 17’de gideceğim o zamana umutluyuz biz de ☺️
Yigitaras Ezgimrt1 banada 12.haftam da erkek söylendi. 16 haftamda kız dendi. Yani çok erken soylediklerin de yanılabiliyorlar. Yarın şimdi tekrar bakacam 😌