Haticemre21 merhaba Dün kontrolüm vardı görebildik 5+1 günlük dedi 🙈 ben Denizli de yaşıyorum çok iyi bi kadın Doğum doktoru duymuştum ve doktordan ilk randevuyu zor alabiliyosun 1,5 ay önce arayıp 10 Temmuz için rutin kontrol amaçlı randevu almıştım nasip ya hamile kalmışım Çarşamba günü de onda randevum var bakalım yeni gelişmeler nasıl Cuma gittiğim doktor 2 hafta sonra tekrar gel demişti ama ben bu doktorla devam ederim artık