ipekworld Haticemre21 bende erken gitmiştim Salı gittiğimde değerim 585 kusurlardaydı kese felan yoktu Cuma gittim hiç tahlil vermeden direk gördü demeli yükselmiş hemen hayırlısıyla görürsün inşallah daha yeni ve normal burda okuduğum kadarıyla herkes 5 . 6 haftadan sonra görüyo keseyi
Haticemre21 ipekworld evet doktor da oyle dedi deger dusuk diye gozukmez dedi burada bende okuyodum erken gorende olunca artk hayırlısı bakalm
ipekworld Haticemre21 beni de alttan muane etti öyle gördü sonra sağlık ocağında yaptırmam gereken testler varmış onları verdi 2 hafta sonra bu sonuclarla tekrar gel dedi
Haticemre21 ipekworld he anladm beni etmedi bende istemezdim de kalınlasma var ama dedi buda gebeligi gosterie zaten dedi bakalm perşembe nolcak suan 5+1 im bende. Benu sağlık ocagina da yonlendirmedi persembeden snra dontor degiscem zaten 🤔
Etzel dryttk aaa evet tek oluyor ben onu unutmuşum, sanırım ikize ihtimal vermediğimden dolayı ☺️ Biz gördük bu arada keseyi çok şükür kalp atışı için gün sayıyoruz 🥰
ipekworld Haticemre21 bekle sen Perşembe’ye kadar Perşembe nerdeyse 6 hafta olur hem net bi sonuç görürsün sonra muhtemelen seni de sağlık ocağına yönlendirecek ve 1,2 hafta sonra gel der ozaman da Allah’ın izniyle kalp atışını bile duyabilirsin
Haticemre21 dryttk hayır demedi ben yaptigimi söylemiştim gebelik çıktı dedm bakti ultrasnla snra degeri soyledm suan gozukmez zaten dedi
dryttk Haticemre21 eee normal kan tahlili idrar tahlili yaptırıyorlar ben arkadaşıma gebeliğimi söylediğimde ilk gitmemde tahlillerini isteyecek demişti ve dediği gibide oldu hatta ona göre önlemlermizi aldık