Senyorita Etzel Yalnız bakmadı mı hiç ultrasonla? Benim Doktorum her gittiğimde mutlaka bakar. Görülmeyeceğini bildiği halde.
Etzel Senyorita maşallah yakınmış tarihlerimiz ne güzel 🥰 yok canım bakmadı ilk defa gitmiştim kan istedi çok şükür bugün gördük ama ☺️ kalp atışını da duyduktan sonra özele geçmeyi düşünüyorum devlet hastanesi olduğu için çok ilgilenmedi sanırım ☺️
Caca Merhaba, benim beta değerim 26 Haziran’da 114 çıkmıştı.dün 197 bugünse 317 çıktı sizce bu değerler normal mi? Doktor sorunlu gebelik olabileceğini söyledi. 2 gün sonra tekrar kan vericem. Bu şekilde olup yüklen var mı?
Etzel Caca merhaba canım benim bildiğim 2 günde bir değerin 2 katı artması. Doktorlar da öyle hesaplama yapıyor. İnşallah bir sorun yoktur hayırlı sonuçlar alırsın ☺️
Etzel denizannee Göründü çok şükür dün, 2 hafta sonraya da kalp atışı için randevu verdi şimdi onu bekleyeceğiz, teşekkürler ❤️
Etzel Haticemre21 doktora gittiğimde beta değerim için kan istedi işte 5000lerde çıkınca görebiliriz dedi. Burada yazan arkadaşlara göre 3000 üzeri görünüyor diyorlar. Ama benim birden arttı sanırım 25inde 110 du 6 gün geçti 5417 oldu. Sen de takip et canım ☺️