Bende 37. Haftadayım TSH değerim yeni yükseldi iki gündür bende levotiron 25 mg kullanıyorum saat olarak bende sabah 7 de içiyorum kalktığımda 10:30 gibi kahvaltı yapıyorum acaba illa tam yarım saat mi geçmesi lazım ben en az yarım saat geçmesi lazım diye anladım 🙄 bende merak ediyorum kan Demir ilacim var aç karnına kullandığım ikisini aynı anda alsam bir sorun olur mu omları da iki gündür içmedim