5 6 haftalıkken tiroid bezinin yavaş çalıştığı ortaya çıktı doktora gittim iç hastalıklarına levotıron verdi kullanıyorum saati saatine iç yoksa bebeğe Zarar verir dedi şuan 9 haftalık hamileyim normalde sabah kahvaltıdan 30 dk önce iç dediydi ben sabah 8.30 da ilacı içiyorum kahvaltıda 11 de falan yapıyorum bi sorun olur mu bide benim tansiyonum devamlı değişiyor bi ölçüyorum 12 8 ilken aradan biraz zaman geçiyor ölçünle 9 4 falan oluyor kimisi o ilaçta tansiyonla şekerle oynar diyor öyle bi şey var mı doktora sıra aldım daha 1 hafta var kafam çok karışık yardım edermisiniz