Ilknur54_
merhaba
ben hamileliğimin ilk başlarındandan buyana kullanıyorum. Sabahları aç karnına 12.5 mg içiyorum sadece. İlk tahlilim 2.9 çıkmıştı o yüzden başlatmıştı endokrin Doktorum. Her ay kan tahlili veriyorum doktora genelde hep düşük normal yani. Haftanın 3 günü kullanma dedi doktor. Sabah 7 ya da 8 de içiyorum 1 saat sonda kahvaltı yapıyorum