Semisko
Bana da dün gece bir doz ciğer geliştirici yaptılar. Serum verdiler 34+1 im. Kendi isteğimle sabah erken çıktım acilden çünkü yatak yoktu hem risklisin dediler hem de refakatçi koltuğunda serum verip nst bağladılar. Kabus gibi bir geceydi. Açılma yok olsa bile ilk doğumum sezeryan. Karnım taş gibi nst de sancılar çıkıyor ama hafif. Çok korkuyorum. Bir kaç hafta daha dayansın çok küçük kızım 😔