Semisko canım benim tansiyonum 16 lara çıkıyor ilaç almadığım zaman
normal doğum esnasında ıkınma stres vs damarlarda yırtılmalara sebep olabilir diye sezeryan dediler benim durumum farklı yani biraz :)
Ve yine yüksek tansiyon bebeğe giden kanda sorun yaratabilir diye vaktinden önce doğuma alabilirler