Semisko benimde o haftada bebek tam kanala girmişti hatta ultrasonda yüzü görünmüyordu:)ama 38 haftada dünyaya geldi.stres yapmayın .o haftada Doğum küvöze girmeyen tanıdığım var .bebeğinizin kilosuda iyi MAŞALLAH.,küvöze gireceğini sanmıyorum .benim 38 haftada 2900 gram dünyaya geldi .RABBİM zamanında sağlıkla dünyaya gelmesini nasip etsin İNŞALLAH🙏