3333 ben muanedeyken biri gelmişti özel hastaneye gidiyor muş kapıda beklerken sıramızı hep bu doktora mı geldiniz dedi evet dedim. Benim gittiğim hastane rapor yazmadı bana dedi çalışıyor muş bayan, acaba bu doktor yazar mı doğumuma az kaldı dedi yazacağını düşünüyorum dedi içeri beraber girdik hiç bir şekilde doktor yazmam etmem demedi bir muane etti kaç gün istersin dedi ve yazdı eline verdi kadın çok şaşırmıştı, yani demem o ki devleti ilgisiz olarak görmeyin inanın doktor vicdanlı iyi birisi ise çok yardımcı oluyorlar. Ama sakın gidecek olursanız randevu alın saatinizden yarım 15 dk önce hastanede olsanız yetiyor saatinizde hemen alıyor ama sıraya girecek olursan çok beklersin