Hgztp Maviucurtma merhaba ben de Mersin’de Doğum yapacağım doğumum Ekim’e denk geliyor Eylül’de mersine geçeceğim. Annem ebe ve şehir hastanesinde çalışan arkadaşlarıyla konuştu herkes çok övdü doktorların hepsi çok iyi odalar çok temiz ve özel oda gibi dediler beni tek düşündüren sancı odaları kalabalık mı bir de sancı çekerken yanında kimse olmadığı için yalnız kalmak
Morkelebek01 Maviucurtma yok canım midyattayız biz izne ayrılınca geleceğim ancak şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum
Maviucurtma Morkelebek01 siz ne iş yapıyorsunuz kaç haftalık bebek normal Doğum mu bir sürü soru sordum 😁
Morkelebek01 Maviucurtma hemşireyim canım 6.ayımıza girdik :) bir buçuk aya çıkmayı planlıyorum izne allah nasip ederse memlekete geleceğim icin iki hafta erken çıkarım
Morkelebek01 Maviucurtma normal Düşünüyorum ama gene de süreç neyi gösterir bilemiyorum sende durumlar nasıl :)
Maviucurtma Morkelebek01 oo siz ne güzel hemşireymişsiniz sizinle ilgilenirler hastanede meslektaşları olunca
Maviucurtma Morkelebek01 Benim 39+1 su an bekliyoruz gelmesini ilk Doğumum normal ama cesaret edemiyorum devlet hastanesine gitmeye kararsız kaldım
Morkelebek01 Maviucurtma ilk Doğumum normal ama derken bu mu ilk dogumun canım , hayırlısı olur insaallah kocaman olmuşsunuz artık siz Az kalmış. Ben şehir hastanesi iyi diye duydum kuzenim oraya kontrollere gitmeye haşladı memnunmuş bakalım bizim icin nasıl olacak
Morkelebek01 Maviucurtma umarım öyle olur ben ayrım yapmadan herkesle ilgilenme taraftarıyım tek duam benim gibi saglık personelleri vardır insaallah :)
3333 Bende şehir hastanesine gidiyorum 8. Ayıma girdim doktorumdan çok şükür memnunum sezeryan olacağım inşallah onuda kazasız belasız hayırlı şekilde olur atlatırım.
Maviucurtma 3333 sezeryan olsa bende şehir hastanesine giderim çünkü doktor Doğuma girer ama normal Doğumda doktor gelmiyor
ebruby Merhabaa bende mersin mezitlide oturuyorum. 11+3 haftalık hamileyim🥰 Forum yaşam hastanesinde Sultan Çınar Çelik’e gidiyorum, şuan için çok memnunum 🙃
Maviucurtma Hgztp sancı odası diye bir şey Yok tek kişilik oda da tek basına bekliyorsun ailenden bile kimseyi almıyorlar ama senin annen ebeymiş tanıdık ebe film rast gelirse anneni alırlar Benim öyle bir şansım Yok yoksa giderdim medikal park 2600 tl
3333 Maviucurtma ewet ebeler doğum yaptırıyor ama birçok arkadaşım normal doğum yaptı ve çok memnun kaldılar şehir hastanesinden.
Hgztp Maviucurtma tek kişilik oda olması çok iyi ama ailenden kimsenin olmaması biraz zor bir durum psikolojik olarak. Medical park normal Doğum fiyatı mı 2600₺ acaba