Tospagam estağfurullah. Hayır yapmadım ama yapacam 3,4 haftaya kadar Allah izin verirse. Ama bir çok arkadaşım dopum yaptı sezeryan veya normal her türlü memmun kaldıklarını söylediler bizim gebe okulundan WhatsApta grubumuz vardı çoğu doğum yptı biride kötü yazmadı rabbim yinede karşımıza vicdanlı hemşire ve doktor çıkartsın