Merhaba bende Mersin mezitlide oturuyorum 33+1 günlük hamileyim oğluma.,bir kızım var 9 yaşında şehir hastanesine gidiyorum doktorum Mehmet kağıtçı çokta memnunum 🙏🏻medical park hastanesine gittim ilk ayımda Ayşenur hanıma her ay 100 doğuma kadar bin lira ekstra yaptırdığı testler beni aşacaktı maddi yönden o yüzden şehir hastanesindeki Mehmet beyi tercih ettim tavsiyeler üzerine çok şükür bu zamanıma kadar çok iyi ilgilendi hayırlısı ile kucağıma da verir inşallah 💙🙏🏻